torsdag 9 december 2010

Inspirationskälla

Tusen tack kära vänner för era fina kommentarer i mitt förra inlägg. Ni ska veta att det värmer oerhört mycket och ger mig styrka. Ibland förundras jag själv över hur mycket energi jag faktiskt har, när jag kanske istället skulle gått under av trötthet. Men någonstans finns det ett jädrans anamma och en vilja av att kämpa och klara det.


Mitt stora intresse för inredning och sömnad hjälper sitt till och ger mig också så mycket glädje. Det är så skönt att få försvinna in i inredningstidningarnas värld eller hos er i blogglandia och låta sig inspireras.

En stor inspirationskälla just nu är boken Jul från Jeanne d'Arc Living. Man kan bläddra fram o tillbaks hur ofta som helst och bara njuta av de fina bilderna.

Jag hoppas också att ni kan bli lite inspirerade här hos mig :o)

          Massor av varma kramar
                  Ulrika

3 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Hej rara Ulrika! Så sant det är som du skrev i ditt förra inlägg att vi bara delar med oss av en liten del av våra liv på bloggarna, lite av det ytliga vackra får komma i rampljuset och alla har vi som sagt en annan sida också, livet är ju så, både upp och ner, sorg och glädje blandat. Underbar dikt du delade med dig av till oss, jag läste den på jobbet igår och blev alldeles berörd, så vackert...hade dig i tankarna sen hela dagen lång!!! En stor styrkekram skickar jag till dig. Kraaaaam Paula

Cajsas Faster sa...

Jag blir inspirerad av dig! TYcker du gör så vackra arrangemang!
Ha en skön frisk rolig sömnrik helg!
Kram

Lilla Blanka sa...

Hej goa Ulrika!

Din blogg är såå inspirerande, och du verkar vara en så himla go person!

Jag är urdålig på att kommentera, men vill att du skall veta att jag är en av alla som kikar in till dig och njuter av allt det fina ♥

Kram och ha en jättefin helg!!!
Mia