fredag 31 december 2010

Farväl 2010


Med endast några få timmar kvar av 2010, sitter jag här och tänker tillbaks på året som gått. Det har varit ett fantastiskt och händelserikt år. Häng med på lite tillbakablickar :o)

2010 började med en stor gravid mage och en vargavinter utan dess like.
6 februari föddes vår lilla solstråle Alma.
Som nu har  hunnit bli nästan ett år. Vart tog det här året vägen?
I maj startade jag min blogg och headern såg ut så här. Vääääldigt turkos ;o)
21 augusti blev vi två ett. Förenade på dansk mark med svenska kusten i bakgrunden. En oförglömlig dag som många nära o kära delade med oss.
I morgongåva av Thomas fick jag en långweekend på Bornholm i september. En underbar ö som vi med all säkerhet återvänder till.
2010 avslutar vi med ännu en vargavinter och en fantastisk vit jul.

Nu laddar jag för ett nytt spännande år. Första listan är redan skriven ;o) och jag ser fram emot alla mina nya projekt. Och självklart ett nytt bloggår tillsammans med Er.

God fortsättning och ett Gott Nytt År

                     Puss & Kram
                          Ulrika

 

14 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Vilket fantastiskt händelserikt och lyckligt år! Hoppas det nya året också blir ett bra år! Det blir roligt att fortsätta följa dig på bloggen, som för övrigt har nya snygga bilder idag!! Du har en bra blick för foton!!

Gott Nytt År!! Kram Marie

Tina sa...

Vad roligt för mig att få en summering om vad som hänt dig under året!
Det var många fina och viktiga milstolpar du passerat. Hoppas det nya året för med sig mycket glädje och att vi ses igen här på bloggen under 2011..

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

KRAM Tina (pst. jättefina bilder.)

Norregård sa...

Gott Nytt År Vännen!!!

Kramar Malin

josse sa...

Tänk att allt det där har hänt under ett endaste år!
Undrar vad 2011 ska lämna för avtryck...

Önskar Dig å de Dina ett helt fantastiskt Gott Nytt År!

Självklart fortsätter jag att följa din fina blogg även nästa år :o)

Kram

Husprojekt Drömhus sa...

WOW, vilket händelserikt år!! Önskar dig ett Riktigt Gott Nytt År, Kramar Tiina.

Anonym sa...

Ett Gott och Lyckligt Nytt År önskas du och din familj.
KRAM :-) Inge

Hanna sa...

Gott Nytt År!
Kram
Hanna

Helena sa...

Vilket härligt år du haft!Du har en sån fin blogg tycker jag:-)
Svårt att beskriva men jag får en fridfull känsla när jag tittar in hos dig.
Nyårskram från mig!
Ps. nu börjar det nya trädgårdsåret...

Marie sa...

Vilket härligt år du har haft, både barn och bröllop!!! Ser fram emot att få läsa din blogg under kommande år och vem vet, kanske vi får möjlighet att ses i Danmark framöver, vi är ju där ganska ofta.

Gott Nytt År!
Kram Marie

LOPPISLIV sa...

Vilket härligt år du haft Ulrika!! Fin bildkavalkad. Allt gott önskar jag dig goa bloggvän. Kraaam Paula

Lisbeth sa...

DU är värd ett underbart 2011!
Sköt om dig kära medmänniska...Ta vara på alla stunder och njut av att vara i nuet.
Största kramen från mig till dig!

Lisbeth

bakom berget sa...

Jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!
Kram Åsa.

Loella sa...

Men hej där, du med den fina bloggen med massor av loppefynd :)

Hittade hit via en annan blogg och blev sittandes och scrollade mig genom dina inlägg och fann då att vi började blogga samtidigt du och jag...Kul! :)

Kika gärna in hos mig Loellas hus, bloggar om inredning, livet och annat...

KRam och gott slut!
Loella

Randi sa...

Hej søde Ulrika!
Det har været fornøjelse, at kunne følge dig på din blog i det gamle år. (Når vi nu ikke arbejder sammen mere)
Tusind tak for dine altid søde kommentarer på min blog.

Du ønskes rigtig godt og lykkebringende nytår til dig og dine.

Knus og kram Randi ♥