måndag 27 december 2010

God fortsättning

Hoppas att ni alla hade en riktigt mysig jul.



Vår jul var vit av snö, röd av tomten som smög omkring i trädgården och brun av all choklad vi lyckades trycka i oss. Det blev en underbar julaftonskväll med både god och mycket mat och många fina klappar :o)

Julkulorna i silverskålen har jag gjort av frigolitkulor, rivna lakansbitar och olika band o spetsar. Superenkelt och vackert både i julgranen eller i en skål.

Nu ska vi fortsätta och njuta av ledigheten och bara mysa runt i morgontofflorna ;o)

            Kram på Er

5 kommentarer:

Tina sa...

Fiffiga kulor du gjort, när jag kommer in på din sida blir jag så lugn o harmonisk. Du har det så fint danskt/svenskt, färgerna är så harmoniska...

Njut av ledigheten, kram Tina

Helena sa...

Bra nu fick jag ett tips ang.mormors lakan!Kul att hitta nya möjligheter med gamla saker!
Kram från mig!

josse sa...

Ja, även de enklaste pynten kan bli huuur fina som helst!
Alltid kul att se vad du hittar på!

Fortsätt mysa ni, nu ska jag nog ta mig en liten bit måndagschoklad ;o)

Kramar!!!
josse

Daniel sa...

Härligt, fortsätta myspysa ni!

Mariette sa...

Hej!

Lät som en perfekt jul!

Önskar dig fortsatta sköna dagar!

Kram Mariettte