måndag 13 augusti 2012


Vilken sommardag idag
och vilken fantastisk helg det har varit!!


Lördagens trädgårdfest blev en succé. 65 vuxna och barn fanns på plats när kärleken min fyllde 40 år. Det var alltså han som hade huvudrollen och min butik fick gästspela.
Men att även den skulle bli en succé trodde jag aldrig. Såååååå mycket positivt jag fick höra om den :)
Tusen tack alla ni som var här!!!


Och tusen tack säger jag också till alla fantastiska kommentarer jag har fått här på bloggen. Ni gör min dag :))))


Puss på er

Ulrika




17 kommentarer:

Camilla/Rufft och Sött sa...

Så nu får vi snart se fler bilder...NYFIKEN! Kramis!

Johanna Stålros sa...

Vet du när du var i Liljeholmen så var du nästan hemma hos mig bara gångavstång....nåväl det får bli nästa gång;) och du din butik måste jag bara besöka, kan tro att den blev succe!!!! Kram Johanna

Anneli sa...

Vad mysigt!
Kul när så många kommer och firar ihop.

Nu längtar jag efter att kika på lite bilder från din butik............är född nyfiken tror jag..........

Kramen
Anneli

lisashus sa...

Grattis till älsklingen då och så kul att höra att det blev lyckat! Roligt också att kunna inviga butiken på ett sätt! Men NU vill jag se bilder från butiken - jag är så himla nyfiken!:)
Kramar
Lisa

josse sa...

Hälsa T å gratta så mycket!

Låter som att ni hade en kalashelg på alla sätt å vis!

Stora kramen

Tinas bo sa...

KLart att det blev en succe'!! :)
Grattis i efterskott till din kärlek... :))
Nu vill jag snart se bilder!!!
Jag spricker snart av nyfikenhet... hihi

Ha en uderbar vecka
Kraaam Tina

Johanna sa...

Är ju så nyfiken på din butik:) Låter som en lyckad fest!!:)

Tack för att du tar dig tid att titta in till mig och lämna en kommentar, det gör mig så glad:)

Ha en fin kväll,

Kram Johanna

bakom berget sa...

Man får gratulera mannen din lite i efterskott då! Va härligt att ha en sån lyckad fest och invigning av butiken samtidigt. Eller kanske var det en liten smygtitt dom fick bara.
Nu säger jag som de som skrivit här ovanför...Jag är såååå nyfiken på att se hus butiken ser ut..
Ha en fin vecka nu!
KRAMAR.
Åsa.

Hanna sa...

Det är klart den gjorde succé, nu bara längtar jag efter att få se fler bilder från din butik.
kram
HAnna

Nyanser av vitt sa...

Vad kul med fest och med beröm för butiken :O)
Kram Agneta

Elna sa...

Oh vad kul! Grattis till en lyckad dag.

Kram
Elna

Bokcaféet i byn sa...

Hej fina Ulrika!
Så härligt att läsa att festen blev lyckad och butiken gjorde succé! Jag tänkte på er i lördags då B och jag susade upp till västkusten på bröllop. När vi skådade Helsingör från svenska sidan var himlen så blå den bara kunde bli. Jag förstod att ni måste ha kanon väder!!!

Vi har ätit picknick middag på en filt under boken ikväll. Så mysigt! Lilleman låg länge och myste på filten efteråt. Vovven ville bra gärna vara med!
Imorgon dagisstart för vår kille!
Hoppas bra med dina flickor!

Må så gott!
Stor kram Anna

Ps. och precis som alla andra här är jag också oerhört nyfiken på att få se butiken!!!

Cajsas Faster sa...

Såklart att det blev succé med festen, du är ju en toppenvärdinna!

Och butiken kan man inte annat än gilla.

Kram

Kicki sa...

Trevligt att hitta till Din blogg. Jag kommer gärna åter till Dig. Jättefina bilder. // Mvh Kicki

Malin's Hus sa...

Hej Ulrika!

hHar totalt missat att du komit igång igen. WOW! för butiken, ska bli SÅÅÅÅÅ spännande och få se den!

Må så gott! Kramisar!

Lövkojan sa...

Wow, så snyggt det ser ut att bli i din butik, härligt att det blev så lyckat!
Hoppas vi snart får se resten :)
Ha en fin dag/Marie-Louise

sofia PR sa...

Hej på dig och vilken fin och inspirerande blogg du har!! Själv är jag halvdansk och bara älskar att åka till Köpenhamn. Skulle även kunna tänka mig att bo där en stund:)

Stort lycka till och allt gott/ Sofia