måndag 6 augusti 2012

'Tillbax'


Kära vänner o bloggisar!!

I'm back..... Ja, hörni...det var ju inte alls meningen att min tänkta två-veckorspaus skulle bli till fem. Men det är just så många veckor vi har haft tillsammans familjen o jag :o)


Vi har spenderat en vecka i sommarhus på Jyllandskusten, maken o jag har varit i Stockholm fem dagar (en 40-årspresent till honom fr mig), men mest av allt har vi slutfört butiken.
Alldeles snart ska jag visa den i sin helhet.


Och så sommarens fika-stunder förstås, icke att förglömma :)
De har varit många och kaloririka, så nu drar vi åt svångremmen och snörar gympa-dojjorna. (haha...nu hör jag många kända röster som skrattar...de vet att jag knappt kan stava till t rän..in g!)

Största kramen till Er och tusen tack för alla fina kommentarer under mitt bortfall. Tänk att ni har kikat in i alla fall :o)

Ulrika


19 kommentarer:

Norregård sa...

Välkommen tillbaka Vännen jag har saknat Dig:))

Ser fram emot bilder från Butiken!!!
Kram Malin

irene sa...

Hej
Du har vunnet 2.pris hos mig!
Grattis!
Du kan maila mig din adress på
irenesletteberg@gmail.com
/Irene

Elna sa...

Välkommen tillbaka! Det låter som du har haft en härlig semester så nu väntar vi på bilder från butiken *ler*.

Kram
Elna

Johanna Stålros sa...

Vad härligt det låter, du har varit saknad;) och du kunde ju kommit och plingat på dörren när du var i Stockholm vet ja;) Kramar

Malin`s Diner sa...

Åh, välkommen tillbaka!

Hur går det för din butik vill jag veta? Har du öppnat?

Vi har nu registrerat företag, kontaktat leverantörer och köpt biljetter till Formex. Lars bygger vidare på butiken. Snart får jag nog visa lite bilder tror jag.

Kram Malin

bakom berget sa...

Så roligt att se dig här igen. Du verkar ha haft en skön semester.
Nu är man ju så himla nyfiken på din butik så man nästan spricker :o))
Du, den där pajen ser väääldigt god ut....
Kram och ha det så bra!
Åsa.

Bente sa...

Hallo Ulrika, velkommen tilbake fra ferie. Høres ut som du har hatt det fint i sommer. jeg er i min siste ferieuke på min rorbu på Hvaler.
Gleder meg til å se din ferdige butikk. Kanskje det kan bli en tur til Danmark denne høsten på meg.

Bente

(eddas) sa...

Deilig med slik bloggfri og ferie,spent på å se butikken:)
klemklem

lisashus sa...

Välkommen hem igen! Så skönt det låter med er ledighet och lite turer både hit och dit!
Alltid skönt att byta miljö!

Ditt fikabord ser farligt härligt ut!:)
Så spännande att få se lite av din butik!

Ha en fin start på veckan!
kram
Lisa

Johanna sa...

Vad kul att du är tillbaka! Glädjer mig till att se butiken:):) Så spännande!!

Ha en fin kväll,

Kram Johanna

Cajsas Faster sa...

hej och tack för senast!

Så skönt för er med långledigt. Du har nog inte bara legat på latsidan utan jobbat på med en hel del..

Ska bli kul att se bilder från din färdiga butik. Sen dundrar vi in och tittar på riktigt framåt hösten..

Ha det så bra i helgen, håller tummarna för fint väder.

Kram Marie
A-C hälsar!

josse sa...

Härligt att du är tillbaka i etern igen!
Hoppas ni har haft det helt fantastiskt i sommar!

Ser fram emot bilder från butiken och självklart kommer jag å kollar in den live nån helg i höst också!!!

Många kramar!

Hanna sa...

Välkommen tillbaka. Så vackert dukat, en helt underbar kanna.
kram
Hanna

Sofia sa...

Hallå!
Så roligt... du är tillbaka!
Hm... det där med fika och träning... sitter precis här med en skål jag smugglat upp från köket. Den innehåller chokladpudding, grädde och bananer.... Borde nog också börja tänka på lite träning kanske....
Nåväl, kul att ha dig tillbaks och roligt att få se bilder från butiken!
Kram Sofia

Evelina sa...

Helluuu!
Vad roligt att "se" dig igen! :)
Kram, kram
Evelina

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Kulnatt ha dig tillbaks.
Som det känns så harvdi haft en skön sommar Rean:)

En härlig bild och vi väntar med spännig av ditt inlägg med butiks bilder :)

Hq en fin fortsättning på veckan!

Kramar Sirpa

Tinas bo sa...

Välkommen tillbaks vännen!!
Har saknat dig... :)

Låter som du/ni haft en underbar sommar!!
Vad spännade det ska bli att få se butiksbilder... :)

ha det gött
Kraaam Tina

Mamma C sa...

Så skönt du/ni har haft det. Det ska bli kul att se resultatet av din affär.
Kram Mamma C

Torprosen sa...

Välkommen tillbaka! Skall bli spännande att se butiken! Kram Torprosen