onsdag 22 augusti 2012


Än en gång tusen tack
för alla fina kommentarer jag får :)
Jag vill så gärna sätta mig ner och skriva till er alla,
men tiden räcker inte till just nu.
Men jag lovar att jag snart finns hos er igen!!


Jag beställde visitkort och ettiketter från samma firma och köpte dessutom hemsidan hos de. Smart att jag kunde få samma design på 'de hele'. Vill ni kika in?


Jag är däremot inte färdig med webbutiken, så den får jag jobba med nästa vecka.




Lite temabilder från hemsidan!

Det var verkligen inte lätt att välja design. Det fanns 100-tals olika, men den här kändes ändå lite mig. Och ni som känner mig håller förhoppningsvis med, om inte, så stämmer i alla fall färgvalet till min smak ;o)


Största kramen till Er

Ulrika


16 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

God morgon Ulrika!
Grått hos oss ute denna morgon men desto soligare på din nya hemsida! Jätte fin! Strax hundrunda och jobb men kikar in för att önska dig en fin dag!
Ses lördag!!!!
Stor kram Anna

bakom berget sa...

God morgon i grådiset! Jag var just in och kollade din nya hemsida. Åhhh va fint det här kommer att bli Ulrika!
Det ska bli så roligt att följa din uppbyggnad av, både butiken och hemsidan.
Ha en bra dag nu och hoppas du har lite sol. Här är som sagt bara grå, mjuka och mulliga små moln.

Kram till Dig!
Åsa.

Cajsas Faster sa...

Så fint! Korten ser precis ut att passa dej:) Ska kolla in hemsidan nu.

Hoppas alla handlar som tokar på lördag.

Kram

Anneli sa...

Vad mycket skoj du har på gång............nu ska jag kika in på hemsidan!

Kram från mig,
Anneli

Villa Hvit sa...

Jättefint!!
Tycker ditt val i utseende o färg på både kort och hemsida känns precis som du!! Det har ni gjort riktigt bra!! Tror det kommer att gå såååå bra ;)
Ha det riktigt fint denna onsdag!
Kramis Anetthe

lisashus sa...

Korten ser jättefina ut, likaså bilderna! Den sidan måste jag genast titta in på!
Kram
LIsa

Camilla/Rufft och Sött sa...

Korten och hemsidan passar ju dig perfekt tycker jag!
Jag är såå sugen på att kika in hos dig framöver! Jag har aldrig varit åt det hållet. Kul att se hur hemsidan fortskrider!
Ha det bra!
Kram Camilla

Mamma C sa...

Sidan kommer att bli jättebra och så kul att det blev samma som på korten.
Kram Mamma C

josse sa...

Jättefin hemsida!

Det var ju bara självklart att det skulle bli ett turkost tema! ;O)
Aj lav it!

Kram kram

Chokladvillan 1910 sa...

Det här ska bli spännande att följa ! Va kul !
Lycka till !
Må så gott !
Kram Anki

Malin`s Diner sa...

Så spännande för dig! Kan tänka mig att det är mycket att fixa med. Vi håller nu på med bygglov och andra tillstånd. Hoppas inte det tar tid och krånglar.

Har nu bestämt oss för vitt golv, så det blir till att måla det redan linoljesåpade golvet. Var på Formex i helgen, galet mycket fint. Gjorde några beställningar och bestämde oss för leverantörer.

Blir lite avis på allt ditt vintage, blir ju så levande. Kanske ska ut på loppisar i höst.

Ska göra reklam för din affär så snart du öppnat :o)

Lycka till på lördag!

Kraaaaam Malin

Charlotte Ohlsson sa...

Hej vännen.
Hoppas att allt är bra med dig/er. Så fint allting har blivit. Bra jobbat! Det måste vara en fantastisk känsla att jobba för och få sin dröm uppfylld. Tyvärr kan jag inte komma på lördag, vi är bortbjudna. Men jag hoppa att det blir snart. Lycka till och bamsekram till dig :-) fr Charlotte

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej ! :)

Så fina visit kort !
Så kul för dig !
Tänk vad härligt att ha kommit så här långt med butiken ! :)

Ha en fin fin fortsättning på veckan !

Kramar Sirpa

Nyanser av vitt sa...

Så fina visitkort och fina saker.
Kram Agneta

Hanna sa...

Du visar så otroligt mycket fint.
kram
Hanna

skifferhuset sa...

Så fin hemsida, härlig färg! Lycka till nu med dit projekt! Kram Iréne