fredag 31 augusti 2012

Dags igen

 
Äntligen
är det fredag igen och jag öppnar upp butiken kl. 11-17.
 
Imorgon lördag, är öppettiderna 10-14.
 
 
I ett försök att hålla kvar sommaren så länge som möjligt,
låter jag min kärlek till det pastelliga prägla butiken ett tag till. Tids nog vet jag att jag dras till det lite mer murriga; svart, brunt, beige o linnetyger.
 
 
Den här veckan har jag fått in lite varor på hemsidan www.littlevintage.dk
Ett stort arbete som tar sin lilla tid. Än fattas det flera kategorier, men det kommer :)
Jag har fått så positiva kommentarer i veckan som gått, av grannar och folk som promenerar förbi, haft kunder som ringt och jag har fått öppna upp butiken för dem. Fantastiskt roligt!!!
 
Välkomna säger jag till Er som tänkt kika in i butiken i helgen.
Och till Er andra önskar jag en riktigt härlig helg!
 
 
Stora kramen
 
Ulrika


21 kommentarer:

Home Bohemia sa...

Ha en fin butikshelg!! Tack för att du ville vara med i min lilla utlottning:)) Kram Maria

Anneli sa...

Kul.
Helt rätt..........håll kvar sommaren så länge det är möjligt.
Imorgon håller vi öppet Hemlyckan och det är alltid lika spännande att träffa nya kunder.

En fin helg,
Anneli

Hanna sa...

fina bilder.
kram
Hanna

Villa Hvit sa...

Så kul att det går så fint med din butik!!
Ha en riktigt härlig helg både i butiken och utanför ;)
Kramar Anetthe

josse sa...

Ses i morgon! Då kommer vi!!! :o)

Kram!

Trädgården på Höjden... sa...

Ha härliga butiksdagar.
Och de där mormorsrutorna var himla fina. Jag har börjat virka sådana här hemma men de är inte riktigt så fina som de du visar ;-) Jag övar vidare helt enkelt...:-)
Kram Åsa

hemma hos lilla mej sa...

Mysigt att det går bra med din fina butik.Önskar dej en härlig helg.Kramar Rita ♥

Elna sa...

Så roligt för dig att folk tycker om den. Du får ha en riktigt fin fredag.

Kram

Nyanser av vitt sa...

Ha en superfin helg med god försäljning.
Kram Agneta

G:a Affären sa...

Det är alltid roligt när människor uppskattar och är positiva till det man lägger ner sin själ i.

Önskar dig en fin helg med många kunder!
Kram
Cia

Norregård sa...

Låter toppen Vännen!!
Ha det så mysigt i finfina butiken i Helgen:))

Kram Malin

Cajsas Faster sa...

Ha en jättebra helg. Kram

Sofia sa...

Hallå på dig!
Åhhh... jag hade gärna hängt med dig och fyndat kläder i Danmark!!!
På tal om kunder... inte en enda här i dag... Måste säga att det är lite tråkigt när hösten kommer och kunderna sinar... Det är en sak jag inte kan fatta... varför loppisrundor nästan bara hänger ihop med sommaren... Jag menar, det är väl lika kul att fynda på hösten? eller?
Ja ,ja... man får smida nya planer och pyssel-ideér i stället.
Oj, vad jag babblar.... men du fattar...
Stor kram
Sofia

bakom berget sa...

Så klart att det kommer massor av kunder! Jag skulle ränna där stup i ett, om det inte vore för att jag har så förbenat långt ner till dig :o)
Ha en riktigt skön helg nu och hoppas du får sälja massor.
Nu ska jag kika in på hemsidan.

Kram Åsa.

Jenny sa...

Hej Ulrika!
Tack, då lägger jag upp din fina blogg på min lista:)

Vad kul att det går bra för din butik, hade jag bott närmre hade jag gärna hängt på låset;) Ska ta o kika in på hemsidan nu,

Ha en skön helg!

Kraam Jenny

Sabelhagens Olivlund sa...

Hej. Hittade precis hit till dig. Vilken dröm att öppna en egen affär:))!! Ser jättefint ut. Och vad härligt att du fått ett sådant stort gensvar.
Du gör helt rätt i att behålla sommarfärgerna att tag till, hösten kommer tids nog.
Ha en mysig fredagskväll.
Kram Maria

Johanna sa...

Är väldigt glad för din skull:)

Önskar dig en fin kväll och en härlig helg i butiken!

Kramisar Johanna

Malin`s Diner sa...

Hej!

Vad kul för dig. verkligen! Jag var inne på hemsidan och kikade. Du verkar ha väldigt bra priser. Eller så blir jag lurad av den danska kronan ;o). Fint är det i alla fall. Är så sugen på någon av dina fina speglar. Men men, du måste jag ta och palla mig till Helingör. Har ju tyvärr fullt upp i schemat just nu.

Hoppas din helg bli produktiv och härlig!

Kram Malin

Bokcaféet i byn sa...

Hallå Ulrika!
En liten kvällshälsning från mig! Hoppas du haft två bra butiksdagar! Loppisdags imorgon?
Vi har mysig helg med svärföräldrarna här. Ikväll har även mina föräldrar varit här på middag. Mysigt! På dagen har vi badat i havet (en aning kyligt...!) och ätit lunch därefter i Smyge.
Önskar dig och familjen en riktigt skön söndag imorgon!
Stor kram Anna

Mamma C sa...

Hoppas att din helg har varit toppenbra med många kunder.
Kram Mamma C

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Vilken underbar liten butik du har:)! Visst är lyckan total när man öppnat och det kommer folk. Fina saker och en härlig hemsida! Stort lycka till :).
Kram Maria