söndag 26 augusti 2012

Invigning av butiken

 
 
Jag måste erkänna att jag vaknade lördagmorgon med fjärilar i magen och kände mig jättenervös.
Men nervös är det sista jag hade behövt vara, för vilken dag det blev :)
 
Det kom kunder nästan på en gång när jag öppnande och oj vad alla handlade. Jätteskoj!! Tusen tack till alla er som var här, kända som okända ansikten, och tack för alla fina blommor, vin och framför allt för alla positiva kommentarer.
 
 
 
Min bloggvän Anna shoppade loss ;o) Kika in här och se vilket fint inlägg hon gjorde när hon kom hem.
 
 
Lycklig butiksägare ;o)
 
 
 
Och skylten kom upp i sista minuten....
 
Jag tycker fortfarande att det är en overklig känsla att vi nått vårt mål, men det är väl bara att vänja sig......för nu kör vi :)))))
 
Lillan och jag besökte två loppisar idag med gott resultat.
Trots att jag har ett litet lager, så trodde jag inte att jag skulle sälja så mycket igår. LYCKA!
 
Varm kram
 
Ulrika


22 kommentarer:

Johanna sa...

Åh vad kul! Är så glad för din skull:) Önskar dig all lycka med butiken och hoppas på att kunna besöka dig om inte all för lång tid:)

Tack för dina fina kommentarer hos mig!!

Många kramar Johanna

Malin`s Diner sa...

Så kul! Ser så fram emot när jag kan sammanfatta min första dag i butiken. Blir mer och mer sugen på loppisprylar hos mig också. Måste bara hitta bra loppisar med fina saker.

Måste komma till dig en dag i höst!!

Kram Malin

Helena sa...

Åh söta du så flott i din fina klänning!Vilken dröm som nu gått i uppfyllelse.Ser så fin ut i butiken gillar färgerna.Stort LYCKA TILL!
KRAM från mig!

Josse sa...

Åååå va kul!!! Ska bli så himla kul att komma å se butiken å Dig förstås nästa helg!!!

Stooor kraaaam!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh vad kul ....tänk vad man kan om man bara bestämmer sig ...*ler.

Grattis och kram.

Pernilla på Piazzan

Johanna Stålros sa...

Inte bara butiken som är vacker, du strålar som en dag- glädjs med dig vännen! Kram

Cajsas Faster sa...

Så klart att det gick bra! Men det är förstås extra roligt att det gick SÅ bra:)

Du ser lycklig och vacker ut och det är härligt!

Ha det bra och njut nu och hälsa mannen.

Kram

Ann-tikt & Sånt sa...

GRATTIS!
Vet hur känslan är! Din butiksskylt är SÅ fin! Lycka till vidare!
Kram
Annika

lisashus sa...

Ja, jag säjer det igen - vilken fin liten butik du har och så kul att det kom så mycket folk och att de handlade dessutom!

Grattis till invigningen!
Kram
Lisa

Sofia sa...

Åh, så roligt! Ja, nu gäller det att få tag i fina saker...
Stort lycka till!!!
Kram Sofia

Anneli sa...

Söta du!
Vad fin du är i din vackra klänning.

Så roligt att det blev lyckat med din öppning.

Hoppas du kommer hitta fina saker till butiken, vi har börjat få svårt att göra det , inte lätt på loppisar.
Man är ju inte ensam om att leta fynd!

Kram Anneli

Norregård sa...

Vad härligt Vännen, måste kännas skönt att ha kommit igång nu;))

Jättekul att se bilderna!!!
Kram Malin

Hanna sa...

Så roligt.
All lycka till i framtiden med din fina butik.
kram
Hanna

Bokcaféet i byn sa...

Hej Ulrika!
Så lyckad er invigning blev! Så härligt att ha premiären avklarad när det gick så bra!! Jätte kul var det att besöka dig och butiken och att få dela denna första dag med er!
Som jag skrev på min blogg, du är jätte duktig, har ett öga för det vackra! Jag fullkomligt älskar ljusstaken jag köpte. Den står i ena vardagsrumsfönstret och ljusen i den brinner stämningsfullt varje kväll.

Kul med nya loppisbesök! Jag kommer garanterat förbi igen!
På eftermiddagen har mannen och jag varit till Sörö (längs E20) och hämtat hem fantastiskt fint skåp. När han kommer hem ikväll ska vi bära in det. Spännande!

Vi hörs och ses!
Stor kram Anna
Ps. Tack för länken till min blogg!!

Nyanser av vitt sa...

Så himla kul. Stort grattis till en lyckad premiär.
Kram Agneta

skifferhuset sa...

Så roligt att allt blev lyckat för er på öppningsdagen! Måste kännas helt fantastiskt att få öppna en egen butik! Kramar å Lycka till! Iréne

sofia PR sa...

Åh vad fint det ser ut! Jag har en liten längtan efter Danmark. Jag är själv halvdansk och håller för närvarande på med att leta rätt på min farfar som ska bo någonstans i Danmark, inte helt lätt...
Fina bilder på dig:)

Ha det så gott! Kram Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Ulrika, så jätteroligt att du fick en kanonstart. Ser så fint ut, lyckliga dom som var kunder hos dig. Och så fin du är i din blommiga klänning.
Varm kram
AnnaMaria

Växthusmadam sa...

Så fint det ser ut hos dig! Hittade hit via en annan blogg, kul! Önskar dig lycka till med drömmen! Det är alltid härligt att höra när någon sätter sina idéer i verket!
Ha en god vecka i nya butiken!
Hälsningar från Växthusmadam

Mamma C sa...

Så himla roligt för dig att det blev en lyckad premiäröppning. Så nu är det bara ut och leta nya prylar :)
Kram Mamma C

G:a Affären sa...

Stort grattis till söta dig och massor av lyckönskningar!
Cia

Vi i Villa Ville kulla sa...

Åååå va kul!!!!!Va fin du är där du står den fina klänningen i din fina butik va fint du har fått till det =0)
Ha en fortsatt skön helg fina du...
Stora kramen till dej från mej och ett stort LYCKA TILL!!!!!!