lördag 19 juni 2010

Tillökning i byråfamiljen

En, två, tre, fyra......nej förresten. Jag låter bli att berätta hur många byråer vi har. Men visst är det jättebra med förvaring. Det kan man väl aldrig få för mycket av, eller hur! Men när man nu bestämmer sig för att byta ut en byrå och flytta den gamla, så kommer vi till dilemmat att det blir en möbel över som inte får plats nånstans. I detta fallet gäller det ett fint gammalt skrivbord. Thomas spontana kommentar är självklar: 'sälj det då'. Åååånej, här säljs ingenting! Istället börjar garaget likna en möbelbutik. Men jag har ju så svårt att skiljas från möbler....'kan vara bra att ha' är min spontana kommentar. Jag är jättenöjd med mitt senaste fynd, trots att vi fick bära ner den från 3:e våningen utan hiss. Ja ja, det ser kanske inte så ut, men det var en tung rackare. Nu tronar den i hallen och får mig att le förnöjt när jag kliver in genom ytterdörren.





Ha en fortsatt skön helg och tusen tack för att ni kikar in till mig :o)

Kram på Er

1 kommentar:

Randi sa...

Hold da op. Det er en super flot kommode du har der. Jeg har en lille give away på min blog, hvis det kunne have nogen interesse :o)
God weekend

Knus Randi