tisdag 18 december 2012

Lagom julpimpat

 
 
 
Hos oss är det så där lite lagom juligt i år. Adventsljusstakar och stjärnor är ett måste i fönsterna, annars gillar jag att ha mycket från naturen; mossa, grenar, kottar, hyacinter och lärk.
 
Här har jag julpimpat den nya hyllan i köket!
 
 
 
I november fick jag ännu en bloggaward av Queen of Kammebornia. Jätteskoj när ens blogg blir uppmärksammad :) Ni som tycker om vackra texter, ska ta ett kik på hennes underbara blogg. Här har vi en tjej som kan skriva många tänkbara ord om livet.
Tack söta du :))
Och jag ger awarden vidare till alla er där ute som gör bloggvärlden fantastisk!
 
 
Puss o kram
 
Ulrika


11 kommentarer:

Sofia sa...

Ja men, precis så känner jag också i år!!! Lite lagom räcker....
Kan det möjligtvis bero på att vi båda redan har pyntat så det räcker i våra små butiker???
Jätte fint har du gjort och alldeles lagom... ;)
Kramis
Sofia

G:a Affären sa...

Vi är nog många som är trötta på alltför mycket bling, bling. Jaq håller med att det naturliga pyntet är bäst och finast, lagom som hos dig!

Kramar
Cia

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Less is more !!! Ser så vackert ut på din hylla..jag vill titta länge, länge.

Stor varm kram till dej.

Mamma C sa...

Lagom är perfekt tycker jag.
Kram mamma C

Johanna Stålros sa...

Men så fint du har gjort det i hyllan;) Awarden är du verkligen värd! Kram fina du

Flickorna i Mellby sa...

Och ny "header" sen sist ser jag...
-Mycket Snyggt!!
Vi måste verkligen ta tag i vår också. Kanske blir det tid till det i januari.
Apropå januari, passar 12:e??
Kram
Ann

mormorMärtas sa...

Vilken fin hylla!
Och sådär enkelt juligt♥

Kram Annika

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min fina vän.

Vackert... Jättefint på din hylla, och själva hyllan är helt underbar verkligen. Jag har försökt hitta typ en tallrikshylla eller nåt till mitt kök men inte lyckats hitta någon.. Alla har varit för breda.. Tipsa mig gärna om du ser nån :)

Hoppas ni slipper sjukdomar på ett tag nu och att ni alla frisknar till innan jul.

Stooor kram
Jessica

Vita små hjärtan sa...

Grattis till din award!!!!!
Så fint du har pyntat hyllan!! Ja lagom är bäst...
Kram Agnetha

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint! Jag gillar när det inte är för mycket, naturpynt vinner i längden. Grattis till fin award också.
Kramar
AnnaMaria

Lallbacken sa...

Hej Ulrika. Du har så fint. Sån skön kreativitet. Trots få julsaker så är det perfekt ;)
/mia