söndag 10 oktober 2010

Trevlig överraskning....

...fick jag idag, denna underbara söndag, då jag öppnade min blogg. Jag hade fått en award av gulliga Marie som har den fina bloggen Cajsas faster. Tusen tack :o)
Nu ska jag skriva ner 7 saker om mig själv och skicka awarden vidare.


1. Har världens goáste familj, där svenska och danska blandas friskt.

2. Mina favoritfärger på kläder är rosa, brun och turkos.

3. Jag älskar pasta i alla de former.

4. Har spelat piano sedan jag var 5 år (har släpat med mig pianot i fem flyttlass)

5. Har sedan jag blev mammaledig varit beroende av kaffe varje dag (kan det bero på sömnbrist?!)

6. Jag erkänner att jag är en gottegris.

7. Mitt stora intresse för inredning startade redan i Lundbergs dockhus.

Ååååh, det finns ju så många fina bloggar där ute som jag troget följer och alla är värda en award. Men jag tror istället att jag ger en liten award till alla er som kikar in till mig. Tack för att ni vill följa med på mina galna loppisturer, listskrivande och alla idéer som skall förverkligas. Även om ni inte kommenterar så vet jag att ni finns där :o)


Den som letar skall finna..... och ups! så har jag fyndat igen. Om jag nu skulle förverkliga mina nya idéer till gästrummet, så innebar det inköp av en svart järnsäng. Och vips så hade jag luktat mig till en annons på den 'blå avis'.
Idag gick turen så till Humlebaek där jag baxade in sängen i bagaget.....tänk vad den stackars bilen ska vara med om mycket. Thomas visste nog vad han gjorde när han köpte en stor bil...fniss!!

     Ha en skön start på veckan!

2 kommentarer:

josse sa...

Åååå, det kommer bli sååå fint i gästrummet med en sån säng!!! Ser genast fram emot nästa övernattning ;o)
Kram!

Cajsas Faster sa...

Ibland går det fort! Det kommer bli ett jättesnyggt gästrum!
Ha en skön dag! Kram Marie