torsdag 16 september 2010

Färdigmålad

Jag bestämde mig för att måla den gamla, gröna öl-lådan och det var väl inte helt oväntat att den blev vit. Nu har flickorna fått en fin leksakslåda och vi slipper snubbla på alla saker i vardagsrummet. Nästa projekt blir bara att lära dem att stoppa ner allt i lådan när dem lekt färdigt.....en baggis, eller?! :o)



Kulramen fann jag också på loppiset i Farum för hela 5:-. Ååååh, vad det är härligt med sådana fynd och man tror nästan att dem skämtar när man får höra vad det kostar.


Måste också få visa den söta stolen som svärmor kom med. Visst är den underbar och precis så 'hvidt og slidt' som jag tycker om :o)
Redan fredag imorgon igen. Nästa vecka ska jag berätta vad vi har hittat på för spännande i helgen.

Ha en skön helg kära ni!

2 kommentarer:

josse sa...

Sååå fin lådan blev :o)

Cajsas Faster sa...

Lådan blev ju kanon! Det är inte säkert att de kommer lägga sina saker däri självmant..

Gott med alla nybakade sorter.
Ha en bra helg, Kram marie