måndag 27 september 2010

Absolut favoritplats

Det händer tyvärr inte ofta....men det händer....att jag placerar min rumpa i nåt mjukt och skönt. Jag önskar att det vore oftare och jag önskar då att det ska vara tyst och lugnt. Men som småbarnsförälder är det sällan denna stund infaller.

Men OM det nu mot förmodan skulle inträffa, så sitter jag här, på min allra bästa favoritplats. Här kan jag sitta med näsan i en bok eller med alla de inredningstidningar jag inte kan låta bli att köpa, jag kan virka (ny hobby) eller bara sitta och filosofera och tänka igenom alla de inredningsidéer jag har i hjärnkontoret.
 

Tänk om det vore lite oftare.....men den tiden kommer!

                Kramar från en ständig tidsoptimist                                             

2 kommentarer:

josse sa...

Jag kan förstå att du VILL sitta där ofta! Ser riktigt mysigt ut!

Cajsas Faster sa...

Vilken skön hörna att krypa upp i. Jag var barnvakt till lilla Cajsa igår som är ett halvår...förstår vad du menar att man inte har så mycket tid..
Men snart är de stora, då du!
Ha en bra dag, sätt dej en stund nu och bläddra i en tidning!
Kram Marie