måndag 14 januari 2013

Back in track


Kära bloggvänner,

man kan ju undra varför mina bloggpauser alltid blir så långa??
Men när jag ser mig omkring här nere i min ateljé, så förstår jag plötsligt;
möbler, färgburkar, penslar och verktyg i en salig röra och mitt i detta står jag och inser att det är ett nytt år och nu j-r kör vi.

Det är samma sak inför varje ny säsong; jag har projekt upp över öronen och vinterns fynd ska göras iordning, både till butiken och till vårt hem.
Just därför har det inte funnits tid till bloggen!
Men nu är jag tillbaks med ny energi efter en låååång julsemester och en skidresa i Österrike :)



Att sedan blogger bråkar med mig och inte tillåter mig att sätta in bilder, gör ju sitt till. Men nu går jag in via google chrome och det ska väl fungera ett tag!!

Så puss på er allesammans...skoj att vara tillbaks hos er igen :)

Ulrika

17 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Välkommen tillbaka. Vad härligt med en skidresa. Absolut bästa semestern tycker jag.
Ha en fin dag
Kram Agneta

Chokladvillan 1910 sa...

Kul att ses igen ;) Det ser härligt ut på dina bilder !
Vålkommen tillbaka !
Kram Anki

Blan betong och gammeldags pioner sa...

wow ser ju uuuurmysigt ut!! Härligt att du är back in track again...kram från Maja

Norregård sa...

Vilken semester ser så härligt ut!!
Välkommen tillbaka:))

Kram Malin

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !
Gott Nytt År !
Och så klart Välkommen tillbaks ! :)
Kul att ha dig tillbaks !
Vi har saknat dig !
Oj så fina bilder ! Fint i Österike.. och min man åker dit ofta :)
Kandke borde jag följa med ! :)

Ha en fin dag ! En varm kram til dig !

Johanna sa...

Hej du fina och välkommen tillbaka:) Vad kul med en härlig skidresa, hoppas att ni hade det bra.

Skall bli kul att se vad det dyker upp för nytt i butiken, kollar in där varje vecka:)

Kram Johanna

Anneli sa...

Välkommen igen!
Har saknat dig och dina inlägg.............
Ser fram emot nya härliga och inspirerande ideér från dig.

kramkram Anneli

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Sååå härligt att du är tillbaka :)
Va mysigt ni ser ut att ha haft, förstår att ni trivdes!
Visst är det trist när blogger strular, men som sagt med Chroome verkar det fungera.
Hoppas allt är bra med dig och din familj efter lite ledighet...
Sköt om dig gumman :)
Stoooor kram
Jessica

josse sa...

Gött att ha dig tillbaka i "bloggisfären" vännen!

Många kramar från Götet

Queen of Kammebornia sa...

Välkommen tillbaka!!!

Tinas bo sa...

Semestern ser ut att ha varit härlig!! :)
Välkommen tillbaka!

ha en fin vecka
Kram Tina

Cajsas Faster sa...

Undrade just vad som hänt;)

Ni ser ut att ha haft det skönt. Då är ni förhoppningsvis laddade med ny energi och jag kan tro att du har mkt du vill fixa med till våren.

Kram Marie

Bokcaféet i byn sa...

Hej Ulrika!
Vilket härligt inlägg! Underbara foton också! Så vackert det ser ut och så mysigt ni verkar ha haft det! Underbart att man kan åka spark där! Din lilla sessa ser ut att trivas!
Vi kom hem från en alldeles underbar Gran Canaria resa i lördags natt. Har njutit så av turer bortom alltfartsvägarna, god mat, bokläsningm tid tillsammans, vackra vyer och inte minst sol, ljus och värme!

Nu full fart på jobbet igen. Kul att du har så många projekt på gång!!
Sköt om er! Vi hörs!
Stor kram Anna

Ps. Internet explorer fungerar inte för mig vad det gäller att ladda ner foton till bloggen just nu men med Firefox går det utmärkt!)

Lallbacken sa...

Hej Ulrika. Vad mysigt det ser ut där borta i Österrike. Men det är jätte roligt att du är tillbaka med dina superbilder. Ha en bra vecka ;)
/mia

Sofia sa...

Så det funkade till slut i alla fall....bra!
Kul att ha dig tillbaka!!!
Som du vet så känner jag igen det där med " projekt upp över öronen"... Vi måste vara ett särskilt släkte... =)
Kram kram
Sofia

Vi i Villa Ville kulla sa...

Välkommen tillbaka fina Ulrika!!!
Men visst är det så det finns så mycket mer viktigt en bloggandet och då måste man bara ta en paus!!!Härliga bilder från Österrike!!!Ha nu en fortsatt finfin Onsdag fina Ulrika =0)
Kramar Lotta

LOTTAS HOME sa...

Härligt att du är tillbax!
Ja, visst finns det mycket man vill hinna med...
Lycka till med alla dina projekt!
Kram Lotta