söndag 7 november 2010

Födelsedag

Igår var en bra dag, min födelsedag... :o)
Dagen började med thé på sängen och sedan läcker brunch. Efter den begav jag mig iväg till Farum för att fynda, dock utan familj. Vilket var ett bra val med tanke på hur mycket folk där var.
Mitt första fynd; en tallrikshylla av enklare modell (perfekt till lillans sovrum att ha böcker i). Den gick jag alltså och släpade runt på (förlåt alla ni som fick sig en släng av den). Jag blev inte långvarig, det var bara för trångt.

                    Thomas hemmagjorda tårta med banan och
                    chokladmousse smakade fantastiskt.

Sedan var det dags för loppis nr 2 i Hornbaeck. Resultat; ett nytt soffbord för 100:- och en gammal svensk trälåda från Stockholms tvätt- och hushållssoda-fabrik Henkel. Den står nu uppe på kylskåpet.



Vad jag fick av Thomas i födelsedagspresent ska jag berätta senare i veckan ;o)

Imorgon är det måndag, vakna med ett leende och njut av en ny vecka!

                    Kram kram

4 kommentarer:

bakom berget sa...

Vilken mysig födelsedag du hade! Ha en fin ny vecka nu!
Kram Åsa.

Cajsas Faster sa...

Vakna med ett leende du också!!
Härligt att din födelsedag blev bra!! Kram

josse sa...

Synd att det var så mycket folk, det är så stressande när man måste trängas överallt...
Kul att du hittade hyllan till skruttans rum! Det kollade vi ju efter sist oxå.
Soffbordet passade verkligen perfekt.

Å du... skippa åldersnojan! 40 är det nya 30!!!
(eller vad det nu är de säger...)

Kram vännen!

Rose Garden Malevik sa...

grattis

OCH

v
i
l
k
e
t

f
y
n
d

ha det gott
Håkan