tisdag 5 mars 2013

Från bloggpaus.....

 
......till bloggpaus
 
 
Så blev det plötsligt en ofrivillig paus, som fick mig att bestämma, att jag tar 'time out' ett litet tag till. Största anledningen är mitt nya jobb. Jag känner att jag vill fokusera till 200% på det nu och satsa hårt på både det och min egen butik.
 

Egentligen har jag massor av roligt att visa er, så jag blir nog inte borta så länge ;o)))
Ni som inte har varit inne och 'gillat' Little Vintage på fb, tycker jag ska gå in och klicka med en gång. Där sätter jag in bilder från butiken varje vecka.
 
Må gott kära vänner
och njut av att våren snart är här!!
 
Puss & kram
 
Ulrika
 


32 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ja gör det som känns bäst! Vi väntar troget tills du har tid igen. Stor kram!

lisashus sa...

Det är verkligen förståeligt att du har mycket att stå i nu, med nytt jobb och allt!
Jag kan bara önska dej lycka till och även önska att du är tillbaka när du känner att du hinner!
Kramar
Lisa

Torprosen sa...

Förstår om du inte hinner med allt!Ge järnet, så hoppas vi att du snart dyker upp igen med fler underbara inredningsbilder! Kramar Susanne

Anneli sa...

Ta du den tid du behöver.
Förstår att du har mycket att stå i......
Vi finns här.

Kram Anneli

Anneli sa...

Ta du den tid du behöver.
Förstår att du har mycket att stå i......
Vi finns här.

Kram Anneli

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Det gör du helt rätt i !!!! Vi finns kvar...jag kommer att sakna dina inlägg det kan du va säker på..men ibland är det bra att få längta lite oxå.
Puss o kram tillbaka o all lycka med ditt nya jobb o din finfina butik !!!!!

Ann-tikt & Sånt sa...

Hej söta Ulrika!
Förstår dig verkligen. Även om man e så nyfiken o se på allt ditt nya.......! Det låter så spännande!
Lycka till med allt!
Kramar
Annika

Mittgodastefinaste sa...

Godmorgon! Roligt att du har många järn i elden! Jag har gillat på FB så jag får upp alla dina fina bilder från butiken!

Lycka till med allt, blir spännande att se sen allt ditt nya!

Kram Jenny

Chokladvillan 1910 sa...

Det förstår jag, vi väntar otåligt ! ;) Hoppas att att allt är bra med dig & det nya jobbet.
Jag har Gillat såklart.
Må så gott !
Kram Anki

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej vännen.
Jag förstår dig mer än väl, nytt jobb och egen butik och småttingar :)
Hoppas att du njuter av varje dag och att du nyper dig i armen då och då :) Du har ju verkligen lyckats förverkliga dina drömmar :)
Jag hoppas och drömmer fortfarande, men som sagt ingenting är omöjligt!
Stor kram till dig min kära vän, du vet vart jag finns :)
Jessica

Hajan sa...

koppla av ett litet tag när Du känner för det.
hoppas det inte bliver för länge
ha det bra önskar /Hajan

Bokcaféet i byn sa...

Hej Ulrika!
En liten torsdagshälsning! Vilken dag det var igår, vindstilla och varmt hos er också? Just nu blåser det som bara den här. Men vad gör det, helg i sikte!! Kul att du satsar ordentligt på jobb och butik! Förstår at det upptar en hel del tid. Med småbarn har man ju heller aldrig svårt att få tiden att gå!!
Här laddar vi för fredag och helg!
Önskar dig och familjen en skön helg!
Kramar Anna

Blan betong och gammeldags pioner sa...

man måste lyssna på sig själv.....och ibland behöver man ta ett brejk....men vi finns kvar när du kommer tillbaka!!! kram från Maja

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej där!
Vad kul med nytt jobb, låter ju perfekt för dig!
Tack för din kommentar, jag är så tacksam för alla fina människor i bloggvärlden, däribland du!
För nuvarande mår jag jättebra och hoppas att det håller i sig!
Ha det bra och en trevlig helg önskar jag dig!
Kram Camilla

Mamma C sa...

Jag väntar troget på dig. Så ta den tid det tar :)
Ha en fin och skön helg.
Kram Mamma C

Nyanser av vitt sa...

Vi finns kvar :O)
Lycka till med nya jobbet.
Ha en mysig helg.
Kram Agneta

EvaB sa...


Hoppas du har det bra på nya jobbet!
Kram

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ja känner man så så ska man bara göra det!!!Dekoratör Holy God!!Va spännande ...Hoppas du kommer att trivas ....Jag har koll här inne när du dyker upp igen!!!Lycka Till Fina Ulrika!!!
Bamsekramar från mej till dej !!!
Lotta

Livsnjutaren sa...

Förstår dig så väl. Pausa en stund till du. Vi väntar här. Kikar mest in för att önska dig och de dina en riktigt GLAD PÅSK! Kramis

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min kära vän.
Vill bara titta in och önska dig en underbar påskhelg med nära o kära.
Stoooor kram
Jessica

Blåbärs och smultronstället sa...

Så kul för dig med din fina butik och ditt nya jobb. Det är säkert jättekul och fullt upp:)
Ta hand om dig!
Kram Susanne

bakom berget sa...

Förstår att du behöver en paus från bloggandet nu när du har så mycket att fokusera på ändå. Jag som inte använder mig av fb undrar....Finns du på Instagram?

Ha det gott!

Kram Åsa.

Johanna sa...

Hoppas allt är bra med dig finaste Ulrika!

Vårkramar från Johanna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej fina !

Ville bara titta in o säga hej..hoppas du mår bra och att du trivs på nya jobbet !!

Stor kraaaaam.

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Tänkte säga det samma. Som inlägget ovan.
Hoppas att Allt är väl med dig och din familj Ulrika.
Och att du trivs med nya jobbet också.

Ha en fin vårvecka ! :)

Saknar dig ! :)En varm kram från mig

EvaB sa...

Hej Ulrika!

Hoppas allt jättefint, blommande och grönskande hos dig i grannlandet. Här är allt bra, jag har börjat på en ny blogg som ska handla lite mer om den textila sidan av mitt liv. Om min vävning och mina mattor...

Nu när det är vår ska vi snart ses!!!
Majkram!

Hajan sa...

Kanske Du kollar, vill bara önska
Dig en trevlig midsommar.

Hoppas allt är bra..


Kram från H A J A N

Villa Björkenäs Backen sa...

Hoppas att allt väl med dig Ulrika och med det nya livet och jobbet!
Tänkte kika in här och lämna en hälsning !
Vi har ändå inte glömt bort dig !
Ha en fin fortsättning på hösten!
Kramat Sirpa

Johanna sa...

Gott nytt år finaste Ulrika! Hoppas att du och familjen har haft en fin jul!

Stor kram från Johanna

Johanna Stålros sa...

Hoppas det går bra för dig och din nya butik kära bloggvänn!!! Du är saknad här i bloggvärlden. Kram Johanna

Johanna Stålros sa...

Som sagt saknad…Kram

Bible sa...

https://www.cekaja.com/info/perlengkapan-yang-wajib-dibawa-saat-solo-traveling/