onsdag 13 april 2011

Rena julafton

'Var det inte här jag lämnade ett paket igår?' sa postmannen. 'Jovisst' sa jag leende och tog tacksamt emot ännu en give away-vinst. Rena julafton......så här bland vårkänslorna :o)


Den här gången kom paketet från Danmark och gulliga Birgitte med bloggen Birgittes lille anneks. Gå in och kika på hennes mysiga blogg i bästa lantstil. När tillfälle ges ska jag absolut besöka hennes fina butik på Falster!




Jag vann en sån fin kudde av henne, grå/vitrandig med monogram. Passar perfekt i soffan bland mina andra kuddar. I paketet fanns också ett underbart doftljus och liljekonvaljtvål. Mmmmmm....härligt! Tusen tack för det fina paketet Birgitte :o)

            Myspysig onsdag på Er!!!

                   Kramar, Ulrika

15 kommentarer:

(eddas) sa...

Alldeles flotte gaver du fikk i posten.....ja så gla en blir:)
kos deg ed våren..
klemklem

Lisas torp sa...

Vilken turgumma du är! Visst är det kul att vinna ibland och bloggvärlden känns plötsligt så påtaglig!
Jättefina saker!
Kram
Lisa

Tina sa...

Så jättefina gåvor!
Tänk någon gång ska väl jag också kunna knipa en vinst, fast jag har ju redan vunnit den största-(O)...
Får du paket lämnade vid dörren, vilken lyx. Jag måste hämta i kiosken på bestämda tider jag..

Ha det fint idag och kram på dig!

Anonym sa...

Grattis, vad kul att du vann igen (superfina saker) och vilken fin blogg Birgitte har. Jag har lagt till den också:-)
Kram

LOPPISLIV sa...

Grattis Ulrika, ohhh så många fina saker du vunnit sista tiden!! Härligt! Kraaaam Paula

Alba Linea sa...

dear ulrika! jaust want to say your blog is so lovely! warm wishes and a happy sunny week!n di
;0)

Norregård sa...

Din lilla turgumma;o)
Ska kika in på hennes blogg!!

Kram Malin

Anneli sa...

Hejsan.

Turgumma där!
Men stort grattis!!!!!

Vilka fina vinster, har missat dessa utlottningar totalt....

ha det fint,
Kram Anneli.

Evelina sa...

Vilken otrolig tur du har!! Grattis!!

Myspysig onsdag på dig med!
Kram Evelina

Torprosen sa...

Grattis, grattis...härligt med lite lyx i vardagen..Ha en go kväll önskar Torprosen

Mamma C sa...

Vilket paketflow du är inne i just nu. Så fin kudden var.
Kram Mamma C

lottens vita och gröna sa...

härligt ulrika med vinstregn, fniss!
tack söta för fina ord i inlägget om halbandet, du är go du!!!

varmkram lotten

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Grattis till dom fina priserna! :)) Härligt att få vinna något. Kram

Noamaja sa...

Vad du vinner! Vad kul, grattis!

Ser ut att ha varit en härlig bloggträff också! Faktiskt roligt det där med "skräddarsydda" vänner som man delar ett intresse med;-)

Ha en fortsatt fin vecka!
A

rustik charm sa...

Å vad du vinner då, Turgumma där:)Grattis. Så fin kudde:)
Ha en härlig dag.
Kram Kristina